7 mei 2012

Sneak Peek!

Pfieuw, dit is al té lang geleden!
Te denken dat ik zoveel foto's klaar heb voor nieuwe posts!
Een kleine sneak peek ;)

Mijn favoriete Catrice oogschaduw


DIY ( Do It Yourself) Shorts


Welke producten neem jij mee in de douche?


Had ik onlangs geen GOSH pakketje gewonnen? ;)


én ELF productjes? :P Ik bedenk me net dat
er nog een extra post zit aan te komen, want mijn Teeville T-shirt
zat ook al in de brievenbus!


Urgh, ik zal het ook nooit leren... Kruidvat rooft ooit
heel mijn portefeuille nog leeg!


Deze is niet zo speciaal.. Alleen de beste mascara EVER!


Mijn eerste Musical bezoekje!


Cadeautje van een geheime bron! Zien jullie de heilige graal al? :D


Het laatste deel van mijn "Back To The Basics" serie moet nog volgen: poeders!


Ik dacht eens een post te plaatsen over random spullen in mijn kamer.


Mijn favoriete ringen!


Ik doe mee aan de "Inglot Summer Look" wedstrijd!
Bovenstaande foto is een shot uit het filmpje dat ik bij mijn deelname heb ingezonden.
Om het volledige filmpje te zien, kan je klikken op onderstaande link :)


De wedstrijd loopt nog tot morgenmiddag. Ik sta momenteel op de eerste plaats!
Dus vergeet ook zeker je stem niet uit te brengen, als je er toch bent ;)
Al heb ik onlangs vernomen, dat het helemaal niet zeker is dat de persoon op de eerste plaats
doorgaat naar de finale :(

Man, wat zakte de moed toen in mijn schoenen.. Ze nemen de 5 personen met de meeste
stemmen, en kiezen dan zelf diegene die door mag. Dus laat zeker een
berichtje achter hoe prrrachtig je het vindt! :D

Heel veel liefs en hopelijk tot snel,
Katrien xx

6 opmerkingen:

  1. Voila zie, heb gestemd voor je ;-) ! Leuke foto's allemaal !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gestemd! Je kan hele mooie fotos trekken :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik zal mijn verborgen talent gevonden hebben :D
      Merci!! ;)

      Verwijderen
  3. Ik heb al super vaak gestemd ;)
    Ben jaloers op foto 4 :p

    En kan niet wachten tot de blog over de DIY !

    Love,
    A.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga al een nieuwe post schrijven! ;)
    Dit MOETEN jullie echt nu onmiddellijk zien :p Zo mooooi!

    BeantwoordenVerwijderen