7 mei 2012

Moooi!!

Ok,
twee posts op 1 dag is natuurlijk helemaal overdreven om er terug aan te beginnen :P
Maar dit MOETEN jullie echt zien! Ik ga het zelfs geen sluikreclame noemen.
Want dit is echt wel hardcore het échte werk! :D



Aaa- haa- aaaah (probeer er een zangerig deuntje bij te verzinnen)
Horen jullie mijn engelengezang tot bij jullie?
Hoe mooi is deze!!! En er volgen er nog twee.

Ik ga duidelijk niet AL mijn geld verliezen in het Kruidvat.
Hairfashion Marlies zal haar deel ook wel ontvangen :D




Ik ben al een tijdje op zoek naar mooie, dubbele ringen.
Maar ik vond nooit écht wat ik wou.
Maar deze en de volgende vind ik echt prrrachtig!



Deze foto zat gedraaid in mijn "Marlies 2" mapje, maar om één of
ander reden vertikt blogspot het om hem ook zo weer te geven.
Mijn comeback wordt gesaboteerd!


En deze dan! Hoe vet is die :D
Ik vind het super dat je geen verbindingsstuk ziet tussen de ster en het hartje.
En er lagen nog zoveel meer leuke spulletjes!
Dorie toch.. Ik ga terug facturen moeten uitschrijven om een beetje extra geld
binnen te krijgen denk ik :P


En nog eens een overzichtje. I know.. Zo'n dingen zet je normaal
in het begin van de post. Maar dan was
mijn verrassingseffect weg :D

Gisteren was ik ook nog naar een evenementje hier in de buurt geweest.
Verschillende meiden hadden er een standje opgesteld, met tweedehandsspulletjes
of juweeltjes die ze zelf maakten. Ik kocht er een klein.. Tgoh.. Hoe noem je zo iets..
Portefeuilletje voor kleingeld. Ik vrees dat de achterzijde onmiddellijk gaat
scheuren omdat de stof daar zo dun is, ma ochja, het kostte dan ook maar 1 euro :D


Dat kon ik toch niet laten liggen!
Ik ga eens proberen om er zelf een extra stofje in te naaien voor ik het gebruik.
We zullen onze creativiteit nog eens naar voor laten komen!

Welke ring vinden jullie het mooiste?
Ik zal mij wel vergissen (ik vergeet alles tegenwoordig) maar ik dàcht
dat Marlies me onlangs zei dat ze misschien haar juwelen op haar website ging verkopen.
Hoe leuk zou dat zijn!! Dit is alvast haar oorspronkelijke site.
Ik had jullie gewaarschuwd :P GEEN sluikreclame!


Veel liefs,
Katrien xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten