8 mei 2012

Groene vingers

Ik was gisterenavond mijn ringen nog eens aan het bewonderen,
en ik weet nu al wel dat ik ze constant ga dragen.
Maar ringen horen vingers mooi te maken, en niet groen!

Altijd heb ik dit voor, zooo vervelend!
Maar ik heb er een trucje voor gevonden, dat ik nu altijd toepas.


Neem een doorzichtige nagellak en breng een dun laagje aan, aan de binnenkant van je ring.
Soms gebruik ik ook wel eens een vernislaagje, maar
in principe is doorzichtige nagellak dat ook. Natuurlijk zal dat laagje ooit afslijten en
kan je vinger nog groen worden. Dus als je dat 1 keer per maand herhaalt,
blijft alles in orde :) Het hangt er natuurlijk ook wel een beetje vanaf hoe vaak je de ring draagt.


Met kettingen heb ik het ook al wel eens gedaan, maar dat gaat iets moeilijker.
Maar moeilijk gaat ook!
Liever dat, dan een groene, flatterende lijn in mijn nek ;)

Liefs,
Katrien xx





1 opmerking: