19 april 2012

MAC collection

Dag dames,
vandaag laat ik jullie mijn MAC collection zien.
Nuja, collectie, ik heb helemaal nog niet veel :D Maar ik ben wel
heel blij met hetgeen ik heb.



116 was mijn eerste penseel, en ook onmiddellijk mijn eerste MAC product.
Deze had ik samen met de lippenstift (die nog volgt) gekregen van iemand
die bij MAC werkt. Al was het eerder een cadeautje via via, want helaas ken
ik die persoon van MAC zelf niet :D Ik gebruik 116 voor highlight aan te brengen.

217 kocht ik erna, deze gebruik ik om mijn oogschaduw te blenden.
Zo lopen de kleuren geleidelijk aan in elkaar over in plaats van met
harde lijnen te werken.

210 heb ik nog niet zo lang. Hier breng ik mijn gel eyeliner mee aan.
Echt gemakkelijk hiervoor, zo'n minipenseeltje!


De eyeliner die ik gebruik heet "Blacktrack".


Dit is de lippenstift waar ik net over sprak, "such flare". Ik vind em echt prrrachtig! Al ben ik het
nog steeds niet gewend om rood op mijn lippen te dragen. Fel roze enzo kan ik aan,
maar rood blijft een moeilijkere drempel :D Of dit rood toch.. Maar ik "dep" hem nu op mijn
lippen. Zo krijg ik meer een soort van stain. Dan heb ik toch nog die mooie kleur,
maar ziet het er iets natuurlijker uit.


"Soft and Gentle" is de poeder die ik als highlight gebruik.
In de MAC store hebben ze mij verteld dat deze poeder eerder voor een iets donkerdere
huid is, maar ik ben een NW20 (wat behoorlijk licht is) en toch past hij heel mooi bij mij!



Links zie je mijn Studio Sculpt Concealer. Dit is een volledig dekkende concealer die
ik met open armen ontvangen heb! Ik denk dat mijn volgende aankoop de
foundation van deze lijn gaat zijn.

Rechts zie je de paint pot in "Painterly". Dit is een soort cream die door
sommige als oogprimer gebruikt kan worden. Ik doe hem voornamelijk op mijn oogleden
na mijn primer, om een egale canvas te creeren voor ik mijn oogschaduw kies.

(van links naar rechts: Jest, Patina, Mystery, Handwritten, Club)

Dit zijn de 5 oogschaduwen die ik tot nu toe heb. Als je ze op deze manier koopt,
(zonder plastieke verpakking rond) betaal je €12 per schaduw. Dit zijn refill oogschaduwen.
Dan kan je ze onmiddellijk in een pallet stoppen. Het pallet kan je in een MAC pro store kopen.
Als je de oogschaduwen gewoon koopt, met plastieke verpakking rond, zoals oogschaduwen
van bv Gosh, kosten ze €16 per schaduw. Ik kan niet wachten om een nieuwe schaduw te kopen
om aan mijn palletje toe te voegen!



Zie je hoe "Club" verandert van kleur? Soms is het grijs, dan weer bruin, en in een nog
ander licht heeft hij een groene schijn. Echt super mooi!
Neutrale kleuren zijn een must, maar soms heb ik er toch graag een iets specialer gevalletje
tussen ;) Ik zag in de MAC winkel nog een heel donker paarse met glitter, maar
ik weet niet meer hoe hij heet! Die zal ook nog wel in mijn palletje komen.

Zo, dat was mijn MAC collectie :)
Wat zijn jullie favoriete producten en oogschaduwen?

Liefs,
Katrien xx


2 opmerkingen:

  1. Je hebt toch al een mooie collectie he ! Club heb ik ook, love it, echt prachtige kleur. De 217 wil ik al lang es aanschaffen, need a new blender !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, ik vind Club echt heerlijk! Gebruik em nu bijna constant :D

      Verwijderen