14 mei 2012

Gosh

Hi Girls!
Onlangs won ik een pakketje van Gosh door mee te doen aan
een wedstrijd van "A Pretty Beautiful Life".


Ziet het er niet spannend uit? :D
Ik kwam thuis na een super zware werkdag toen ik dit
in de brievenbus vond. Mijn dag was onmiddellijk opgefleurd!


Ik kreeg een liquid eyeliner, een nagellakje, 2 oogschaduwen en een waterproof eyeprimer.


De eyeprimer komt in een applicator die je moet draaien zoals een lipstick om het
product te kunnen gebruiken. Ik weet nog niet goed wat ik er van vind. De verpakking vind ik
goed, want je kan nooit teveel gebruiken zoals ik al wel eens heb met mijn
Urban Decay Primer Potion.

De primer zelf is een beetje plakkerig. Dus je moet echt wel een basis oogschaduw
aanbrengen voor je aan je andere kleuren begint, zodat je goed kan blenden.
Of hij ook waterproof is, zal ik in de zomer eens moeten testen!


Het lakje heet "Dusty Rose". Een mooi, neutraal kleurtje dat perfect is voor de lente.
Volgens mij zou het super mooi zijn als je het combineert met een
goud tintje.



De oogschaduwen in het pakket zijn "Denim Blue" en "Sand". Sand had ik al in
mijn collectie, dus ik ben zeker blij dat ik hier nu een
backupje van heb.


Deze eyeliner was toch wel het kersje op de taart.
Ik heb 'em ook al in mosgroen en glitter. Het eerste wat ik dacht was nochtans dat ik
zo'n kleur nooit zou gebruiken. Maar hij is zo moooi!!
Wel een fel kleurtje, en dat ben ik absoluut niet gewend. Maar zeker leuk als
het zonnetje nog eens tevoorschijn komt!



Ik heb ook nog een ELF
pakketje liggen, dus dat wordt zeker één van de volgende posts :)

Liefs,
Katrien xx

1 opmerking: