14 mei 2012

Hasselt Shoplog

Vergeef mij Heer, ik heb gezondigd.
Waarom blijf ik dat toch doen! Ik moest een cadeautje gaan halen voor
een jarige vriendin. Maar ik kwam terug met een aantal zakken.
Al valt het nog realtief goed mee!
Als ik mezelf eventjes zo vriendelijk mag goed praten.



Shoppen zonder eerst een heerlijke smoothie uit te halen is echt een complete no go!
Je moet ergens je vitaminetjes van halen om te kunnen blijven
gaan, toch? :D De mijne heet Berry Box.
Ik dénk sinaasappelsap, bosvruchten, banaan, aardbei en magere yoghurt.
Super lekker!


Weer een roze blazertje ja! Maar dat van de Primark was echt een miskoop..
Er zat totaal geen model in! Ik viel gewoon als een blok voor de prijs.
Wat zelden goed is :D

Een een topje met doodshoofdjes! Nooit gedacht dat ik daar ooit voor zou gaan.
Maar onder het blazertje is het echt wel mooi! Dat
wordt alvast de outfit voor thah birthday girl haar feestje donderdag.


Ik draag echt zelden valse wimpers. En toch vind ik het leuk om ze te hebben!
Deze zijn een beetje korter. Wat ik goed vind, want anders
knip ik ze toch zelf in het midden door. + Hier zie je dat het uiteinde iets langer is dan de
haartjes die in je binnenste ooghoek komen. Dat geeft een leuk cat eye effect.


Ik was al zooo lang op zoek naar een lichte, neutrale kleur die glittert
als een discobal. GEVONDEN! Dit is een oogschaduwtje
van Bourjois in nummer 01 (boring, geef zo'n dingen toch een naam)


Dit was 1 klein tikje met mijn vinger.
It's so sparkly, I'm gonna DIE!!


Prretty :D
Nu ga ik echt wel eventjes moeten stoppen met ringen te kopen.
Maar eerlijk is eerlijk. Accessoires maken een outfit echt wel af.
En ik heb sowieso een zwak voor steenachtigen :P
Ik vond dit pareltje in de New Look.



Als je mijn vorige blogpost gelezen heb, weet je dat ik bezig ben met
Start to Run. Normaal zat ik aan les 9 ofzo. Maar ik was Evi
behoorlijk beu, dus nam ik mijn eigen muziek en liep ik zomaar eventjes 20 minuten
aan 1 stuk! Van fierheid gesproken :D

Maar ik had nog geen sportshort, enkel een lange broek. Dus kocht ik deze fluoshort in de H&M.
Dan moet ik al geen fluovestje aan, moest ik 's avonds gaan lopen :P
En ik sta in profiel omdat mijn benen zo dunner lijken, there! :D


Het is behoorlijk moeilijk om een outfit te fotograferen in je eentje.
Dus bij deze: Welkom in mijn kamer :D
Maar zeg nu zelf, gecombineerd met het roze vestje zijn de doodshoofdjes toch echt nog
wel leuk hè! Dat maakt het weer dat tikkeltje vrouwelijker.
Het blazertje kocht ik in de Moggy's voor iets van een 30 euro geloof ik.
En het topje ook in de New Look, voor 11 euro.

Het leuke aan dit blazertje is dat de mouwtjes gefronst zijn.
Anders rol ik ze toch ook op. De schouders zijn afgewerkt met een vulling, en
de rug is mooi getailleerd.


That's all folks!
Dank je wel om alweer wat onzin te komen lezen op mijn blog!

Heel veel liefs,
Katrien xx

5 opmerkingen:

  1. Oh dat topje ! En dat shortje, love it ! Je hebt in vooraanzicht ook mooie benen hoor ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met broek aan en zo mooi langs boven gefotografeerd wel ja, haha :D #smartphotography :P

      Verwijderen
  2. Leuke shoplog! En meid, je benen zijn sowieso heel mooi. Zot! :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, wacht tot we elkaar eens in het echt zien! :D Ik ben echt een liliputter, dan valt alles eens zo hard op!

      Verwijderen
  3. Haha :d ik moest echt lachen bij het lezen van deze post ! It's so fluffy I'm gonna die ! En ja... die dingen moeten IDD een naam krijgen :p

    A.

    BeantwoordenVerwijderen