15 mei 2012

ELF

Ik had in mijn Sneak Peek al
laten zien dat ik ook een pakketje van ELF gewonnen had.
Bij deze ga ik jullie tonen wat er in zat!



Die roze verpakking van ELF is altijd zo leuk!
Ik heb dat papiertje nu gebruikt voor een verjaardagscadeautje voor een
vriendin mee in te pakken. (Niet die van gisteren, nog een andere vriendin)



Er zater vier spulletjes in mijn winpakket.
Een cream eyeshadow, een nagellakje, een waterproof liquid eyeliner en een matte lippenstift.



De oogschaduw die ik kreeg is in de kleur "Eggplant".
Het is een leuk, bruin kleurtje met een hint van paars.
Zoals je de kleur ziet op bovenstaande foto's is hij in het echt ook.
Om het juist op mijn hand te fotogaferen was iets moeilijker.


Op de foto met het kunstlicht zie je vooral de bruine kleur naar voor komen.
Op die met het daglicht is de paarse tint duidelijker.
Maar eigenlijk schommelt de kleur een beetje tussen beide foto's in.




Het nagellakje is in de kleur "Moonlight". Op de foto heb ik maar
1 laagje aangebracht. Volgens mij is dit super mooi als een french tip!
Ga ik zeker eens testen als mijn nagels terug wat gegroeid zijn.



Deze eyeliner is echt geweldig!
Absoluut niet waterproof, dus daar moet je niet op rekenen.
Maar wel heel erg gemakkelijk in gebruik, en de intensiteit is ook behoorlijk goed.
Je kan niet op al te veel hopen bij goedkope producten,
maar deze overtrof zeker mijn verwachtingen!



De lipstick is in de kleur "Nearly nude". Deze is niet echt iets voor mij.
Ik hou meer van felle kleurtjes, of "My lips but better".
Maar hij heeft wel al zijn nut bewezen. Zaterdag had ik een fel roze lipstick op,
maar het was toch net iets té voor bij de outfit die ik droeg. Na deze Nearly nude erover te doen
was het helemaal perfect!

Hieronder zie je mijn lippen zonder iets op, en ernaast met enkel de Nearly nude.



No worries! Ik heb mijn wenkbrauwen ondertussen
alweer mooi bijgewerkt :P

Bij deze look gebruikte ik Eggplant en de liquid eyeliner.
Het leuke aan Eggplant is dat je met 1 laagje een lichte kleur krijgt,
maar je deze in je buitenste ooghoek kan opbouwen door meerdere laagjes aan
te brengen. + met zo'n cream eyeshadow heb je geen penselen nodig.
Met je vingers gaat het even goed!

De liquid eyeliner geeft je dat scherpe puntje dat moeilijk te verkrijgen is
met een penseel. Achja, oefening baart kunst zeker?
Ik zal mijn penseel nog eens moeten bovenhalen ;)

Liefs,
Katrien xx



1 opmerking: