21 juli 2012

Uit de bol


Hellow Lovelies!
Ik vond het moeilijk om iets te vinden waar ik nog een leuk blogbericht over kon plaatsen.
Maar "leuk" is bij deze wel een understatement!



In my own defence, alles was aan -40%!!
Elke zomer doet de Este Lauder fabriek in Geel een kleine uitverkoop.
Met een speciale uitnodiging kan je volledig uit de bol gaan! Heb ik dan natuurlijk ook gedaan :D
Ik heb 220 euro uitgegeven, en heb er 21 producten voor gekregen. Allemaal van MAC,
Este Lauder en Bobbi Brown.


We zullen beginnen met de oogproducten!


Van links naar rechts: Spectacle of Yourself-Gold Carbon-Sketch-Antiqued-Naked Lunch


Van links naar rechts: Spectacle of Yourself-Gold Carbon-Sketch-Antiqued-Naked Lunch


Van links naar rechts: Spectacle of Yourself-Gold Carbon-Sketch-Antiqued-Naked Lunch

Bij deze laatste foto zie je naked lunch niet omdat ik mijn hand niet goed in het licht gedraaid heb :)
Maar zo zie je de andere kleuren wel goed in het daglicht.

Spectacle of Yourself en Antiqued passen echt prachtig bij groene ogen!
Alles waar rood in zit eigenlijk. Vandaar ook dat er vaak paars gebruikt wordt
voor groene ogen. Paars is iets draagbaarder dan rood :) Maar deze brons tinten gaan
ook heel erg goed! Ohja, en deze oogschaduwen zijn allemaal van MAC


Next! :) Ik heb een heel lijstje af te werken, dus we zullen het laten vooruit gaan ;)
Van links naar rechts: MAC Big Bounce Eyeshadow in Impeccably rich-
MAC Paint Pot in Constructivist-Bobbi Brown Long wear gel eyeliner in Black Plum Ink 8




Ook kocht ik deze twee oogpotloden. Of ik dacht toch dat het oogpotloden waren :D
De bruine is eigenlijk een lippotlood in Bittersweet. En de huidskleurige potlood is een
multifunctionele potlood in NW25/NC30.

Deze gebruik ik als oogpotlood voor een dagdagelijkse look.
Door een huidskleurige tint op je waterlijn te doen ipv zwart of bruin, doe je je
ogen groter lijken en zie je er wakkerder uit.

De bruine heb ik ondertussen ook al op mijn waterlijn getest, en het gaat perfect :) Voor mij toch!
Test het liever eerst eens uit voor jezelf, voor je mij op mijn woord geloofd ;)


Dan last but not least voor de oogcollectie: MAC prep+prime future length lash serum.
Mijn wimpers zijn lang en vol als ik mascara op heb, maar zonder zien ze er maar
miserabel uit :) Vandaar dat ik deze eens wou testen. Je moet het product 2 keer per dag aanbrengen,
en dat 8 weken lang. Als de 8 weken voorbij zijn, zal ik eens kijken of er een verschil
te zien is aan mijn wimpers :) Je brengt het gewoon aan zoals een
liquid eyeliner.


De volgende categorie is voor het gezicht. Te beginnen met poeder blush en highlight.


Van links naar rechts: Fever powder blush-MSF Semi precious crystal pink


Fever is prachtig voor mensen met een donkerdere huid. Wat ik niet heb :D
Maar met een lichte hand krijg je een heel natuurlijke flush op je gezicht.
Ik vind 'em prachtig! Als je voorzichtig genoeg bent, is hij ook heel mooi bij bruidjes.

In september mag ik een bruid onder handen nemen, dus fever zal nog aan bod komen!
Al lijkt hij zo in de verpakking wel een beetje eng om te gebruiken :D Ik beloof dat hij dat niet is!


Ik kocht ook nog een cream blush van bobbi brown.
Deze was een beetje een cadeautje voor mezelf. Alles natuurlijk!
Maar deze blush was dicht geplakt waardoor de kleur een verrassing was tot
ik in de auto zat. Hij heet Sheer Lilac 5. Een zacht roze tintje.
Heel erg subtiel, maar super mooi!


De volgende producten die aan bod komen zijn de studio fix fluid spf 15 foundation in NW25,
en de bobbi brown gezichtspoeder in soft sand 5.

De foundation heeft een medium tot volledige dekking, en kan gemakkelijk opgebouwd worden op
plaatsen wat je wat meer dekking nodig hebt. Op mijn hand lijkt de foundation heel erg geel,
maar eens ik hem heb aangebracht valt het heel goed mee! Let wel, deze foundation
oxideert, dus kies liever een tintje lichter dan je eigenlijk nodig hebt want hij zal donkerder worden.

Mams vroeg waar die spf voor stond, en dat
betekent gewoon dat er een zonnefactor 15 in het product zit :)
Veiligheid boven alles!

De poeder is heel erg fijn, wat er voor zorgt dat kleine lijntjes of poriƫn mooi opgevuld worden
zodat je een egalere finish krijgt.


En dan niet te vergeten: de lippen!
Die linkse lippenstift en de lipgloss zijn beide van Este Lauder, en zaten samen in een
pakje voor 7 euro!! Zo'n dingen schreeuwen gewoon mijn naam als ik voorbij loop.


De lipgloss heet Rose Emotion, en heeft ook zonder de lippenstift een super goede dekking!
De lippenstift kreeg de naam cocoa rose.


De twee volgende lippenstiften die ik kocht zijn eerder hydraterend, en daardoor ook iets
minder dekkend van kleur. Maar ik heb af en toe graag iets
transparanters op mijn lippen :)


Van links naar rechts: MAC Sheen Supreme Lipstick in Ultra Darling-Bobbi Brown tinted lipbalm in bronzed pink.


Als laatste kocht ik nog een haarmasker van Ojon om een beetje volume op mijn hoofd te krijgen.
En eerlijk, dat ding doet wonderen! Alleen jammer dat de kostprijs in winkels 30 euro is :S
De bodylotion van DKNY Pure kreeg elke klant er gratis bij.
Die heb ik ook niet bij mijn 21 producten geteld :)

Dus heb ik gemiddeld 10,5 euro per product betaald, wat ik heel erg mooi vind
om er zo'n kwaliteit voor te krijgen :D

Dat was het alweer voor vandaag. Tijd om te gaan slapen voor mij ;)
Truste Ladies!

Liefs,
Katrien xx







Geen opmerkingen:

Een reactie posten