5 april 2012

Urgh, werken..

Dag Honnepon's,
Pfieuw, ik moet nog zoveel werken vandaag!
Maar ik probeer het altijd een beetje leuker te maken voor mezelf.
Zo heb ik nu bijvoorbeeld een haarmasker op!

Ik dacht altijd dat het geen zin had om je haarmasker langer
in te laten trekken dan er op de verpakking staat. Al deed ik dat
natuurlijk wel, omdat ik ergens in mijn achterhoofd dat toch nog leuker vind.
Maar nu las ik in een tijdschrift, van je haarmasker een UUR in te laten trekken!!

Moest ik dan maar eens testen :D Ik heb mijn haar nat gemaakt boven het bad,
met de handdoek een beetje droog gewreven, een dikke klot haarmasker erin.
En dan een showercap erover gedaan en een handdoek rond gedraaid zodat ik
het niet koud zou krijgen! Ik ben eens benieuwd..
Binnen 5 minuten mag het eraf! Dan was ik mijn haar erna terug.


Maar mijn werk is nog niet gedaan,
dus misschien laat ik het gewoon nog wat langer zitten ;)

Liefs,
Katrien xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten