6 april 2012

Oeps...

Aiai,
Ze hebben mij in Antwerpen los gelaten!
Naar kleren toe heb ik mezelf nog heel goed kunnen inhouden,
maar in de MAC heb ik mijn zuur verdiende centjes toch laten rollen.


Hmm, Starbucks! Gotta love Caramel Macchiato.



Prr, ik ben verliefd op deze tas!! Echt leer. De Italiaanse kranten zaten er zelfs
nog in :D 1ste aankoop.


Nomnomnom


Forever 21: Zoooveel juwelen!!
En nog niets gevonden wat ik écht wou. Maar het interieur vind ik wel SUPER.
Als (interieur)architect kijk je naar zo'n dingen ;)



Mijn aankoop:
Prrrachtige tas
Oranjeroodroze broek
Mijn favo geurtje (Armani Emporio Elle)
Revlon colorstay foundation


En een aantal zaakjes van MAC, maar daar komt nog een aparte blogpost over ;)

Liefs,
Katrien xx



6 opmerkingen:

  1. Love love love love love the bag !!

    A.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wacht al 5 dagen op een nieuwe blogpost :p !
    <3

    A.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar heb je die nieuwe tas gekocht?
    Die is echt prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super e! :D
      Tgoh, ik weet niet meer juist hoe de winkel heet.
      Maar als je van het station richting de meir wandelt, een paar winkels voor de Lush. Links en rechts tot aan het plafond handtassen :D Echt heeerlijk

      Verwijderen
  4. Shotgun terug naar Antwerpen !

    A.

    BeantwoordenVerwijderen