4 april 2012

Nieuwe haarkleur!


Dag liefste lezertjes,
Ik ben gisteren mijn haar gaan laten verven!
Het mijne was een beetje flets aan het worden,
en eerlijk is eerlijk: ik zag hier en daar al grijze haren! :D
Dat wou ik natuurlijk helemaal niet, dus heb ik Marlies er een kleurtje op laten zetten.

Moest je niet al mijn blogberichtjes gelezen hebben: Marlies is de haarstyliste
die ook mijn wimpers geverfd heeft.
Ze maakte voor mij een mengeling van rood (de W kleuren) en goud (de G kleuren)
Of zo heb ik het toch onthouden ;)






Ik denk dat ik er naar de zomer toe, telkens een beetje meer goud aan ga laten toevoegen.
Wat denken jullie? Het glanst nu wel veel mooier dan ervoor!


Liefs,
Katrien xx

1 opmerking:

  1. meer goud naar de zomer toe !! but watch out of je bent bijna blond zoals ik... x D.

    BeantwoordenVerwijderen