23 maart 2012

Pink on the Brink

Hey Ladies,

Ik had gisteren bij Marlies ook nieuwe oorbellen en een lakje gekocht.
Dus heb ik het direct erna ook maar eens uitgetest :D




Ik vind de oorbelletjes zo schattig! En het leuke is, dat ze van elk paartje maar 1 exemplaar heeft.
Dan ben je zeker dat niemand in je buurt dezelfde heeft.


Het glitterlakje dat ik pas gekocht heb heet "Pink on the Brink". Vandaag combineer ik het met
"Manhattan" van NYC. Misschien iets te donker voor bij dit soort weer,
maar ik vind het heel leuk bij elkaar passen :)



Ik lak mijn nagels meestal 's avonds. Dan kan ik de volgende ochtend de nagellak die op mijn vingers
gekomen is gemakkelijker wegvegen zonder de lak op mijn nagels te vernielen.
En ik vind het altijd leuk om enkel mijn ringvinger speciaal te doen :)
Zo in z'n eentje is hij éxtra uniek ;)

Liefs,
Katrien xx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten