25 maart 2012

Primark!

Dag Liefjes!
Ik ben gisteren naar de Primark in Luik gegaan.
Ik had er al zo lang zin in! Ik ga dus niet teveel zeggen vandaag, en gewoon alles laten zien :D
25 foto's: Have fun!




Roze blazer: € 17
Mint bloesje: € 11
Zwarte ketting: € 5


Armbanden: € 3


Horloge: € 7

Ik hou zoveel van die zwarte ketting en het horloge! Zij maken elke outfit die ik net iets
té girly vind weer dat tikkeltje stoerder.


Ringen: € 3/st


Mint bloesje: € 13
Ketting: € 5



Deze kleur op mijn nagels is ondertussen ingeruild door een fris perzik tintje!




De lippenstift en mascara komen ook van Luik, maar niet uit de Primark.
Dat geldt ook voor een stel oorbelletjes die zo dadelijk aan bod komen.


Oorbellen: € 1,5




Pyjamabroek: € 7



Ik heb een kleine voorliefde voor pyjamabroeken. Do you love to lounge? I know I do!


Tas: € 12



Geurkaars: € 4

Deze geurkaars ruikt naar Blueberry Muffins! Hmmm


Oorbellen: € 3,90 (/2 voor mij)

Dit zijn de oorbellen waar ik over sprak, die niet van de Primark komen. Deze heb ik in
de New Look gekocht. Nuja, oorbellen.. "oorbel"! Hij is redelijk lang,
en dan vind ik het wel eens leuk om hem te combineren met een ander oorbelletje.
Dus de vriendin waarmee ik ben gaan shoppen heeft samengelegd, en nu hebben we er ieder 1!


Door dat hij af en toe bijna verdwijnt in mijn haar, doet hij me een beetje denken aan de Amerikaanse
feather extension trend van vorig jaar. Vind ik leuk!


Rimmel Lipstick: € 9,95

Zonden makeup zou mijn blog MIJN blog niet zijn! Rimmel's Kate Moss Lipstick in nr 5.


Eventjes ter verduidelijking: "Rossetto" is niet de naam van de kleur. Dat staat op ze allemaal :)




Mascara: € 13,95

En als laatste: een backup van mijn favoriete mascara.
Geeft veel volume, lengte én een mooie krul! Wat wil je nog meer ;)

Liefs,
Katrien xx

6 opmerkingen:

  1. Ik ben zo jaloers! Ik ga zeker ook eens naar de Primark (misschien deze week nog lol). Toffe shoplog met prachtige foto's, ik ben aan het watertanden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Amuseer je vrijdag! :D Doe zeker een topje aan. Dan kan je al een aantal kledingsstukken in de winkel passen. Misschien dat het vrijdag door de dag nog meevalt, maar anders is het suuuper lang aanschuiven om naar de pashokjes te gaan! En je mag maar 8 stukken meenemen. Bummer :)

      Verwijderen
  2. Oh, zoveel leuke spullen!!
    Ik wil er echt wel eens heen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vooral de prijzen zijn er leuk! :D
      Ik heb mijn post aangepast en de prijzen er bij gezet nu ;)

      Verwijderen
  3. Dat roze blazertje is echt super leuk Katrien!! :)

    Isaline x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Het is wel een beetje groot, maar ik ga proberen om het zelf wat in te nemen ;) Primark en je juiste maten vinden is niet altijd gemakkelijk!

      Verwijderen