20 maart 2012

EOTD: 100 kleuren pallet van ELF

Ik ga zeker nog een EOTD (Eye Of The Day)
maken met het Urban Decay Naked Pallet, maar vandaag is het de beurt aan
het 100 kleuren pallet van ELF. Ik gebruik normaal nooit kleur op mijn ogen, en daar wou ik
vandaag eens iets aan veranderen. Ik vind het zelf nog wel leuk! Zeker omdat het iets subtieler is dan heel je oogleden volkladden. Ik kan nooit kiezen welke foto's ik op mn blog moet zetten,
dus hier zijn ze gewoon allemaal ;)


Ik gebruikte eerst een zwart potloodje boven mijn wimperrand. Daarna ging ik erover met het blauwe kleurtje aan de binnenkant, en het paarse aan de buitenkant. Op mijn onderste wimperrand plaatste ik aan de buitenzijde opnieuw wat van het paars (maar zonder zwart potloodje onder)
en liet ik het vervagen naar de roze kleur.










En het leukste is: voor heel dit palletje heb ik slechts 12 euro betaald!
ELF (eyeslipsface) is een webshop met allemaal goedkope productjes. Ik ben niet van alles even
tevreden, maaar de penselen van hun studioline zijn ronduit geweldig! Ik heb er een hele
hoop van, en ze zijn helemaal niet duur! http://nl.eyeslipsface.be/

Liefs,
Katrien xx

1 opmerking:

  1. Hele mooie oog-look! Ik volg je! Lijkt me leuk als je me ook volgt!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen