20 maart 2012

Avondroutine

Dag Dames,
Ik was me zojuist aan het klaarmaken om mijn bedje in te duiken en dacht,
ik zal eens wat foto's nemen om jullie te tonen wat mijn avondroutine inhoudt.

Pyjama aan, makeup eraf, haar naar achter en scrubben maar!


Wist je dat...
Scrubben je dode huidcellen verwijdert? (Ok, dat was een gemakkelijke)
Scrubben je verzorginsproducten de kans geeft dieper door te dringen en beter hun werk te doen?
Scrubben het verouderingsproces tegengaat?

How, stop, verouderingsproces tegengaat?! Jazeker!
Iedere 24 uur verliezen we zo'n 10 miljard huidcellen. Naarmate we ouder worden, duurt het langer voor onze huid om zich daarvan te herstellen. Wanneer je wekelijks een scrubcreme gebruikt, leert je huid zichzelf aan om sneller te herstellen. Wat zeker van pas komt als je ouder wordt!


Ik gebruik een peeling creme van Rivella. Rivella is een schoonheidslijn die alleen met natuurproducten werkt. Zo is deze scrub bijvoorbeeld gemaakt van okkernoten!
Daarna was ik mijn gezicht met de jojoba wash van diezelfde lijn. Af en toe doe ik ook de herstellende nachtcreme van Nivea op, maar dat is soms wat té hydraterend voor mijn huid.

Daarna scrub ik mn lippen nog eventjes met mijn homemade lipscrub en doe ik de beste lippenbalsem die er bestaat op! Deze is van Louis Widmer. Van dat merk gebruik ik ook een acneplus creme
en dan ben ik klaar voor de nacht!

Nog voor de langharige onder ons:
Doe je haar vast om te gaan slapen! Zo voorkom je gespleten haarpunten.

Liefs,
Katrien xx

2 opmerkingen: