27 maart 2012

Kruidvat Haul

Ik was vandaag eventjes binnengesprongen in het Kruidvat.
De actie gemist, I know!
Maar toch nog steeds de moeite om te gaan :)


Die topcoat van Essence kon ik natuurlijk niet voorbij laten gaan!
Ik vind hem helemaal prachtig! Ook vond ik nog een leuk lakje van NYC.
Zo'n kleur had ik nog niet. Om mijn haren nog eens lekker te verwennen, kocht ik ook een haarmaskertje van Dove. Ik gebruik
deze conditioner al, dus wou ik dit ook eens proberen :)

Verder heb ik ook nog een lipstick in mijn winkelmandje gekieperd. Ik vind deze enorm fascinerend!
En als laatste een armbandje dat bij m'n nieuw bloesje past, maar dat is van de H&M.




Hier heb ik de topcoat "Night in Vegas" van Essence over het NYC lakje gedaan.
Heeft bijna een zeemeerminneneffect, als dat zou bestaan!


Zei ik het niet? FASCINEREND! Deze Colorsansational Popstick van Maybelline
bestaat uit een uitgeharde, gelachtige substantie. Hij is super hydraterend,
en in verschillende kleuren verkrijgbaar. Ik kocht hem in "Tropical Pink".




Ik vind de pigmentatie best wel goed om er als zo'n vreemde lippenstift uit te zien!
Het is sowieso meer als getinte lippenbalsem bedoeld, en dat is ook
precies wat hij is.


De conditioner doet het alleszins goed, dus ik ben heel benieuwd naar dit masker!
Morgen ga ik hem uittesten. Als je af en toe eens
een haarmaskertje gebruikt, zorg je ervoor dat je punten minder snel gaan splijten.



En als laatste: mijn armbandje. Het heeft exact dezelfde kleur als mijn bloesje!
Als dat geen toeval is :)

Liefs,
Katrien xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten