26 maart 2012

Ik heb een hele hoop kettingen,
maar ik grijp altijd naar dezelfde. Dus dacht ik deze eens op een rijtje te zetten!
Natuurlijk moesten de kettingen van mijn Primark Haul er nu ook bijzitten.





Deze kennen jullie natuurlijk. Ik vind 'em echt super mooi! Omdat ik een
grotere buste heb, heb ik vaak het probleem dat lange kettingen naar één kant glijden.
Ik denk dat sommigen van jullie dat ook wel kennen.  Maar omdat deze ketting extra lang is, heb ik dat probleem niet. Altijd leuk meegenomen!


Elke dinsdagavond ga ik naar de avondles. We waren begonnen met een keukenschort
te maken, die heb ik aan een vriendin cadeau gedaan. Daarna hebben we een pyjama
gemaakt, en nu ben ik aan m'n eigen rokje bezig. Daarom vond ik deze zo leuk!

Zoals jullie lazen in één van mijn vorige posts, heb ik mijn penseelrol ook zelf gemaakt.
Dat was voor ik aan de lessen begon, maar gaf zeker het startschot!


Deze kocht ik enkele jaren geleden in de H&M. Hier is één van mijn vriendinnen op aan't azen! :)


Nog eentje van de Primark. Zo op zich vind ik hem niet zo speciaal.
Maar op de juiste outfits is hij prachtig!


Deze kocht ik vorig jaar in het Kruidvat.


Lekker Bohemian! Dat was vorige zomer een grote trend.
Toen kocht ik 'em in de Primark. Al hun juweeltjes zijn zo goedkoop!


Deze sleutelketting kreeg ik van mijn Moeke (papa's kant)
Daarom alleen al vind ik 'em extra leuk :) Hij komt uit de Zeb.


En dan last but zeker niet least: Mijn uilenketting!
Gekregen van een vriend, omdat ik met hem mee ging shoppen.
Jani is niets vergeleken met mij!
Merci Kevin ;)

Liefs,
Katrien xx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten