29 maart 2012

A Pretty Beautiful Life

Aaaah, ik ben 1 van de winnaars van de
Gosh-winactie van de blog "A Pretty Beautiful Life"!
Als ik het pakketje ontvangen heb laat ik het jullie sowieso zien,
maar hier is alvast waar ik mee gewonnen heb!

Je moest voor de wedstrijd een foto maken van jouw kleurrijke lippen.
Mijn waren misschien niet zo kleurrijk noch draagbaar, maar ik vind ze prrrachtig!
Ze doen mij een beetje aan een zonsondergang denken.


Ik begon met mijn lippen in te kleuren. Aan de buitenzijde met een zwarte Kohl eyeliner van Gosh,
meer naar binnen een rode lipliner van Gosh, en als laatste een roze lipliner.
Zo krijg je een "ombre effect".




Hierna vulde ik ze verder in met 2 tinten rode lipstick. Maar van de zwarte rand bleef ik af.


Toen bracht ik in het midden van mijn lippen een rode gloss aan,
om het een beetje plakkerig te maken.


Over dit glossje deed ik deze mineral eyeshadow van ELF in de kleur "Gold".
Ik bracht het aan met een wattenstaafje.



Et voila! Klaar met die zonsondergang-lipjes :)





Liefs,
Katrien xx



7 opmerkingen:

  1. wow echt mooi gedaan! !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. P R O F I C I A A A T !!!

    A.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind/vond het een supermooie look, maar dat wist je al hé :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja heel fel bedankt! Ik kijk er al super hard naar uit. Ik laat je iets weten als ik het ontvang, en schrijf er een blogpost over. xx

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Dank je wel! Morgen post ik een kleurrijke ooglook. Maar misschien ook niet voor iedereen draagbaar ;)

      Verwijderen