19 maart 2012

Penseelrol

Een kleine post tussendoor:
Vorig jaar heb ik een penseelrol gemaakt.
Na eventjes in de kast gekeken te hebben zag ik dat er nog een aantal stofjes inlagen,
en die had ik dan ook gebruikt! Samen met nog andere "rommel" die wel kon dienen.
Heel gemakkelijk als je ergens gaat logeren of iemand wilt gaan opmaken.






Ik ga binnenkort een nieuwe maken, want er komen alleen maar penselen bij!
Dan ga ik naar de winkel gaan en mijn stofjes zelf kiezen.
Hopelijk wordt hij dan nog mooier! Al vind ik het kant en de pareltjes bij deze ook wel speciaal :)

Liefs,
Katrien xx

3 opmerkingen:

  1. Toch gelukt met de comment? :D
    Jup! Bij de grotere die ik ga maken neem ik foto's voor
    een DIY. Tegen dan heb je de basistechnieken van een naaimachine
    misschien ook al onder de knie om het zelf te proberen? :P

    BeantwoordenVerwijderen