22 november 2012

Outfit of the night

Dag dames,

Zondag ben ik naar de heropening van Het Depot in Leuven gegaan.
Selah Sue trad op. Jezus, wat een bom op het podium!
Ik was niet echt fan, maar live is ze echt geweldig.

Eerst ben ik pizza gaan eten met mijn collega, baas, bazin en hun kinderen.
(alles op hun kosten trouwens!)
En erna naar het optreden gaan kijken. Ik heb voor papa zijn Kerst een
gesigneerde cd gekocht :) 


"Selah Sue; kus aan Peter xxx"

Maar om met de deur in huis te vallen, dit was mijn outfit:

-Top: € 14 Primark
- Legging: € 4 Primark
- Ring: € 2 Primark
- Oorbellen: € 5 New Look
-Pumps: € 24 New Look












Zaterdag werd mijn kapsel ook in een winterjasje gestoken :)
Maar ipv het gewoonlijke donkerder te gaan, koos ik voor het lichtere.
Nog altijd even wennen!









Veel liefst,
Katrien xx

2 opmerkingen: