24 november 2012

Bits & Bobs

Dag vrouwvolk!

Ik ben vandaag gaan shoppeeeeen!
Of toch een beetje :) Ik had afgesproken met een vriendin die ik al veel te lang niet
meer gezien had. Dus eerst een beetje bij gebabbeld in Sweet Coffee in Hasselt.
Hmmm, daar mag je mij iedere dag afzetten!

Ik dronk... Ik weet niet meer hoe het heet, haha :D
Macchiato latte maltezer denk ik.




Dit ziet er toch echt de lekkerste koffie ooit uit!!!
Mijn vriendin nam cappuccino crème brulée.


Erna heeft de New Look mijn portemonnee weer geplunderd.
Aangezien ik aan het babysitten ben, heb ik nog geen degelijke foto's
kunnen nemen van wat ik gekocht heb, maar hier is alvast een kleine sneakpeek ;)




En als laatste: mijn babysitkindjes zijn echt de schattigste kinderen ooit!



Liefs,
Katrien xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten